Men Air, synes du ikke dette programmet styrker hypotesen om at det til syvende og sist er utseende som betyr noe når man skal ha ONS?
Jeg mener, her har vi en samling av noen av de kvalmeste (og ikke på en god måte) folka som noen gang er født i Norge, men likevel må vi regne med at flesteparten av dem har pult en god del.
først og fremst skal det sies at ingen av årets paradise deltakere utenom nichlas foreløbig ser ut til å ha noe særlig game, men la meg svare på det du sa som om huset var fullt av sånne gutter du kan forvente å se i paradise hotel.
som jeg har sagt før så forstår ikke du cause and effect på det her, som 99% av alle andre, dere ser bare overflaten og tror ting er mindre komplekst enn det er. du ser en gjeng "kvalme" og "dumme" gutter som tanner og shopper mye, og du trekker konklusjonen at utseende drar damer. det er forståelig at du tenker så kort. man skulle jo tro det faktisk var sånn.
det du ikke klarer å se inn i "matrixet" er at disse kvalme og dumme guttene faktisk har game og ville ikke hatt NOE håp om å dra en dame hvis de ikke hadde det. logic kills emotion, og det kan nesten være en fordel å være litt dum i en setting med damer.
om du har negative dårlige personlige egenskaper etc som jeg vil si mange av paradisedeltakerne har gjør ikke det at du nødvendigvis ikke drar damer, tilogmed et ytterpunkt som psykopater og seriemordere kan dra damer, jeg har aldri hevdet at en bra og sunn personlighet drar damer. det jeg hevder at drar damer kalles GAME. game er en "feelgood" vibe, en "gi faen/selv-uhøytidlig" attitude, det å snakke med folk og få folk til å føle seg vel og ikke ha overlogiske samtaler le, kose seg, og ikke være redd for å uten nøling prøve seg på damer når du ser tegn til at de liker deg mer og mer.
alle disse guttene du ser i et slikt program har vært på langt flere fester og byturer enn gjennomsnittet for sin alder, og er vant til hvordan du viber med folk (dvs snakker bare for å føle seg vel uten å ha et spesielt innhold), henger på en fest og gjør seg selv til et midtpunkt eller en attraktiv person der ved å tilføre value.
hvis du tok 7 totale nerder uten noen erfaring med vorspiel, byturer, fester og damer og stasha de opp og tatoverte de og gjorde de klin like årets deltakere, ville ikke utseendet deres hjulpet dem lenger enn førsteinntrykket FØR du åpner kjeften. så fort de begynte å stutre og mumle og stille kjedelige spørsmål til damer ville damenes "no-game" alarm vært på og insta ditchet dem.
really.