Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Tech Snakk
Jump to new posts Amazon Kindle! by runekj @ Yesterday at 11:26 PM

Noen som har prøvd denne flotte saken? Eller en tidligere versjon for den saks skyld. Gjerne tips/anbefalinger. Takk
Whatever
Jump to new posts Aktivitet? by runekj @ Yesterday at 11:16 PM

Nå begynner det å bli en stund siden jeg var sist inlogget her, kanskje 1-2 år og ser litt dødt ut! Er det mange som fortsatt er aktiv eller?
Tech Snakk
Jump to new posts Sc2 by Funkme @ 09/06/10 08:12 PM

Jeg trenger en maskin som kan kjøre sc2, har skjerm, tast og mus. Så billig som mulig (kan sette den sammen selv). Grunnen til at jeg spør dere er fordi jeg er så lite oppdatert og aner ikke hva jeg må og bør ha.
Strategi
Jump to new posts Leter etter spill - hjelp! by burleque @ 09/02/10 12:11 PM

Hei! Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne et spill jeg leter etter! Jeg har ingen anelse om det finnes et slikt spill, men jeg ønsker å finne noe som fyller mine behov. Jeg leter etter et spill (ps3 el. pc) hvor jeg spiller en ch
Sport & Sim
Leter etter spill - hjelp! by burleque @ 09/02/10 12:10 PM

Hei! Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne et spill jeg leter etter! Jeg har ingen anelse om det finnes et slikt spill, men jeg ønsker å finne noe som fyller mine behov. Jeg leter etter et spill (ps3 el. pc) hvor jeg spiller en ch
Shout Box

Advertisement
Top Posters (30 Days)
Airscape 47
Ghostman 24
Roger 19
Simens 15
GjesTlanD 13
Top Posters
bOQS 16337
Airscape 14530
2late 13048
Kjell 11508
Anders 10645
Who's Online
2 registered (runekj, Simens), 11 Guests and 5 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod