Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Tech Snakk
Jump to new posts Amazon Kindle! by runekj @ Yesterday at 11:26 PM

Noen som har prøvd denne flotte saken? Eller en tidligere versjon for den saks skyld. Gjerne tips/anbefalinger. Takk
Whatever
Aktivitet? by runekj @ Yesterday at 11:16 PM

Nå begynner det å bli en stund siden jeg var sist inlogget her, kanskje 1-2 år og ser litt dødt ut! Er det mange som fortsatt er aktiv eller?
Trening / Sport / Friluft
Re: MMA Spoilerpost! by 2late @ Yesterday at 05:09 PM

mulig det bare er jeg som ikke har fulgt med lenge nok, men kan ikke si jeg ser spesielt frem til fight night om en ukes tid.. meh, gief 119 istedenfor
StarCraft II
Re: Liste over konti by nocturnal @ Yesterday at 02:59 AM

sup? jeg er ikke noe flink.:=) i gold atm Airscape 448 Rydier SuperBC.298 (Ghostman) knekt.419 Ferr 524 Sleggefett 687 (Mandati) Gjestland 739 kekepop 986 (Simens) Earl 242 Mathias 377 Nothgalic 355 embef 868 (nocturnal)
Musikk
Re: Hvorfor forsvant trance? by Airscape @ 09/06/10 09:32 PM

wow roooockaaaaaaaa
Tech Snakk
Jump to new posts Sc2 by Funkme @ 09/06/10 08:12 PM

Jeg trenger en maskin som kan kjøre sc2, har skjerm, tast og mus. Så billig som mulig (kan sette den sammen selv). Grunnen til at jeg spør dere er fordi jeg er så lite oppdatert og aner ikke hva jeg må og bør ha.
Re: Vibram fivefingers by TafseTaSs @ 09/06/10 09:52 AM

Finnes sokker til vibram også: http://www.vibramfivefingers.com/products/products_injinji_socks.cfm
StarCraft II
Re: Youtube linker om sc 2| by frog @ 09/06/10 05:28 AM

tror ikke jeg trenger å si noe.
Widescreen
Armadillo: 8/10 Usminka og åpen dokumentar om dei danske soldatane i Helmand-provinsen. Nokon vil nok bli litt sjokkerte over den reine soldat-mentaliteten vi blir vist. Spesielt interessant om ein har vore i forsvaret sjølv og hatt ein tur ut.
Re: Games.no treningsgalleri! by Wlffrsether @ 09/05/10 03:03 PM

Her var det dødt og lite bilder av de som (etter egen påstand) driver med aktiv trening. Jeg ser dere og høyner med en småfeit landeveissyklist:
StarCraft II
Re: Haha folk i SC2 er artige! :D by Airscape @ 09/03/10 06:44 PM

poenget mitt droid var at det ikke er tirr fordi du taper, men fordi du taper over en som vinner fordi han er for dum til å skjønne at det han gjør ikke vanligvis er lurt greit hvis fyren vet at han scorer på metagame fronten og du ikke forventer no
Diablo III
Re: Forventninger! by Airscape @ 09/03/10 06:42 PM

vits å glede seg til d3 når sc2 akkurat kom ut det vil jeg sammenlikne med folk som gleder seg til iphone 4 osv... prøver fylle et tomrom som aldri kan fylles;)
Whatever
Re: ting vi kan gråte og le av. by 2late @ 09/03/10 01:53 PM

Sony Playstation
Re: Sony PS4!!! Check out :D by Zerqs @ 09/03/10 12:08 PM

haha
Eventyr & RPG
Re: Leter etter spill - hjelp! by Roger @ 09/03/10 09:32 AM

Det er nok et ikke-eksisterende spill. Du får prøve diverse jakt og fiske simulatorer, men jeg tror det er det nærmeste du kommer et sånn spill du leter etter.
Whatever
Re: Trondheim. by Adro @ 09/03/10 07:18 AM

Jeg skal også ditt ^^. Men det er en del student veninner som inviterte oss opp, vi skal med! Vi tar en drink på lørdag, Gjestland:}
Strategi
Jump to new posts Leter etter spill - hjelp! by burleque @ 09/02/10 12:11 PM

Hei! Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne et spill jeg leter etter! Jeg har ingen anelse om det finnes et slikt spill, men jeg ønsker å finne noe som fyller mine behov. Jeg leter etter et spill (ps3 el. pc) hvor jeg spiller en ch
Sport & Sim
Leter etter spill - hjelp! by burleque @ 09/02/10 12:10 PM

Hei! Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne et spill jeg leter etter! Jeg har ingen anelse om det finnes et slikt spill, men jeg ønsker å finne noe som fyller mine behov. Jeg leter etter et spill (ps3 el. pc) hvor jeg spiller en ch
Diablo 2
Jump to new posts Re: Smite pally til ubers. by sdw @ 09/02/10 09:58 AM

dokker e jo heilt på villspor
Shout Box

Advertisement
Top Posters (30 Days)
Airscape 47
Ghostman 24
Roger 19
Simens 15
GjesTlanD 13
Top Posters
bOQS 16337
Airscape 14530
2late 13048
Kjell 11508
Anders 10645
Who's Online
0 registered (), 13 Guests and 7 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod