|
|
|
Tech Snakk
|
|
Noen som har prøvd denne flotte saken? Eller en tidligere versjon for den saks skyld. Gjerne tips/anbefalinger. Takk
|
|
Whatever
|
|
Nå begynner det å bli en stund siden jeg var sist inlogget her, kanskje 1-2 år og ser litt dødt ut! Er det mange som fortsatt er aktiv eller?
|
|
Trening / Sport / Friluft
|
|
mulig det bare er jeg som ikke har fulgt med lenge nok, men kan ikke si jeg ser spesielt frem til fight night om en ukes tid.. meh, gief 119 istedenfor
|
|
StarCraft II
|
|
sup? jeg er ikke noe flink.:=) i gold atm Airscape 448 Rydier SuperBC.298 (Ghostman) knekt.419 Ferr 524 Sleggefett 687 (Mandati) Gjestland 739 kekepop 986 (Simens) Earl 242 Mathias 377 Nothgalic 355 embef 868 (nocturnal)
|
|
Musikk
|
|
wow roooockaaaaaaaa
|
|
Tech Snakk
|
|
Sc2
by Funkme
@ 09/06/10 08:12 PM
Jeg trenger en maskin som kan kjøre sc2, har skjerm, tast og mus. Så billig som mulig (kan sette den sammen selv). Grunnen til at jeg spør dere er fordi jeg er så lite oppdatert og aner ikke hva jeg må og bør ha.
|
|
Musikk
|
|
|
|
|
|
Finnes sokker til vibram også: http://www.vibramfivefingers.com/products/products_injinji_socks.cfm
|
|
StarCraft II
|
|
tror ikke jeg trenger å si noe.
|
|
Widescreen
|
|
Armadillo: 8/10 Usminka og åpen dokumentar om dei danske soldatane i Helmand-provinsen. Nokon vil nok bli litt sjokkerte over den reine soldat-mentaliteten vi blir vist. Spesielt interessant om ein har vore i forsvaret sjølv og hatt ein tur ut.
|
|
|
|
Puffsan: Har aldri prøvd med sokkar, og det er heller ikkje meininga at ein skal bruke det. Blir nok litt kaldt når kulda setter inn. Veit at det finns ein versjon av skoa som er litt meir robuste og har meir isolasjon.. bOQs: Er ingenting i veien f
|
|
Musikk
|
|
Ny sang fra Armin som kommer på Artist-albumet hans senere i måneden
|
|
Musikk
|
|
enda et monster fra Orjan Nilsen
|
|
Musikk
|
|
hørt mye på house i det siste denne er ganske rå
|
|
|
|
Her var det dødt og lite bilder av de som (etter egen påstand) driver med aktiv trening. Jeg ser dere og høyner med en småfeit landeveissyklist:
|
|
StarCraft II
|
|
den her er rå
|
|
StarCraft II
|
|
Flere prosjekter å gang i SC2 motoren.
|
|
StarCraft II
|
|
hvem blir førstemann til å lage world of starcraft ?
|
|
StarCraft II
|
|
Win.
|
|
StarCraft II
|
|
poenget mitt droid var at det ikke er tirr fordi du taper, men fordi du taper over en som vinner fordi han er for dum til å skjønne at det han gjør ikke vanligvis er lurt greit hvis fyren vet at han scorer på metagame fronten og du ikke forventer no
|
|
Diablo III
|
|
vits å glede seg til d3 når sc2 akkurat kom ut det vil jeg sammenlikne med folk som gleder seg til iphone 4 osv... prøver fylle et tomrom som aldri kan fylles;)
|
|
Whatever
|
|
|
|
Whatever
|
|
Kanskje ikke games.no, men fy faen som den treffer dagbladet og vgs fora Det ble sykt lite her, klikke linken under for full-size, teksten på pc-skjermen er verdt å få med seg http://www.dagbladet.no/tegneserie/fagpratarkiv/tmp/810f02f4f55d
|
|
Sony Playstation
|
|
haha
|
|
Diablo III
|
|
D3 kommer til å bli helt sykt! glerder meg!
|